Leagtar amach sa Chairt Chustaiméirí na hionchais agus na caighdeáin seirbhíse atá bunaithe againn laistigh de KWETB, rud a léiríonn ár dtiomantas do sheachadadh Seirbhís oilte, éifeachtach agus measúil dár gcustaiméirí uile, inmheánacha agus seachtracha araon. Tá an chairt seo ailínithe le prionsabail na Seirbhíse Ardchaighdeáin do Chustaiméirí mar atá leagtha amach sa Chód Cleachtais um Rialachas na mBord Oideachais agus Oiliúna. Leagann sé béim ar ár ndúthracht cumarsáid thrédhearcach a sholáthar, rochtain ar acmhainní riachtanacha a chinntiú, aghaidh a thabhairt ar imní go pras, agus feabhas leanúnach a chur ar cháilíocht na seirbhísí bunaithe ar aiseolas. Tríd an gcairt seo, tá sé mar aidhm againn cultúr cuntasachta, muiníne agus meas a chothú, ag cinntiú timpeallacht dhearfach agus thacúil do chách.
Acmhainn | Cliceáil na naisc seo a leanas chun iad a fheiceáil nó a íoslódáil |
---|---|
Cairt Chustaiméirí | Féach / Íoslódáil |
Cairt Chustaiméirí – As Gaeilge | Féach / Íoslódáil |
Foirm/Nósanna Imeachta Gearán Custaiméirí | Féach / Íoslódáil |
Foirm Ghearáin Chustaiméirí / Nósanna Imeachta – As Gaeilge | Féach / Íoslódáil |
Foirm Aiseolais Chustaiméirí | Féach / Íoslódáil |
Foirm Aiseolais do Chustaiméirí – As Gaeilge | Féach / Íoslódáil |